جت پرينتر | قيمت جت پرينتر | بهترين قيمت جت پرينتر | ارزان ترين جت پرينتر
نوشته شده توسط : مریم متدین

سيستم عملكرد جت پرينتر هاي صنعتي به گونه است كه با نصب بر روي خطوط توليد با توجه به تكنولوژي پيشرفته اي كه دارد موقعيت محصول را شناسايي مي كند و بر اساس آن برنامه اي كه داده شده است، جوهر با فشار و سرعت زياد و بر اساس طرحي كه سفارش داده شده است روي محصول پاشيده مي شود.

و بعد از اين كه پاشيده شد خيلي زود و سريع آن نوشته كه ممكن است تاريخ توليد و يا انقضا محصول باشد و يا مشخصات آن باشد شكل مي گيرد و خشك مي شود.

دليل استفاده از اين گونه پرينتر ها در صنعت اين است كه علاوه بر سرعت بالايي كه در چاپ دارند مقاومت زيادي را نيز دارا مي باشند و كمتر خراب مي شوند؛ نكته بسيار مهم در استفاده جت پرينترها اين است كه نبايد در مواجه با حجم بالاي كاري و مدت زمان طولاني كه از آن استفاده مي شود خيلي زود خراب و فرسوده بشود و در صورتي كه نيامند تعمير باشند هزينه مالي آن ها به طوري باشد كه خيلي سنگين نباشد.

جت پرينتر دستگاههاي بسيار پركاربرد مي باشند. در حالت عام پرينتر را با نام هايي ديگر مانند چاپگر صنعتي، باركد زن، تاريخ زن و كد زن نيز مي شناسند.

معمولاً دو نوع جوهر در دستگاه جت پرينتر مورد استفاده قرار مي گيرد؛ جوهر هاي رنگي داراي رنگدانه و جوهر رنگي بدون رنگدانه. جوهر هاي رنگي كه در آنها رنگدانه مورد استفاده قرار گرفته است، باعث اختلال در عملكرد دستگاه جت پرينتر مي شود.

اما چنين مشكلي در جوهر هاي رنگي بدون رنگدانه رخ نمي دهد. شركت پارسا جت پرينتر مفتخر است كه انواع حلال رنگي بدون رنگدانه جهت استفاده در دستگاه هاي جت پرينتر را در اختيار شما عزيزان قرار مي دهد.

جوهر هاي آبي را مي‌توان بر روي محصولات جاذب مانند كارتون و مقوا و ام دي اف مورد استفاده قرار داد. استفاده از جوهر آبي در دستگاه هاي جت پرينتر در محصولات ذكر شده بسيار مناسب است؛ زيرا جوهر مذكور روي هد دستگاه جت پرينتر خشك ميشود. در نتيجه در صورتي كه مي‌خواهيد در مكاني كه بسيار پر گرد و غبار است، از دستگاه جت پرينتر دستي يا دستگاه جت پرينتر صنعتي استفاده كنيد؛ توصيه كارشناسان ما در شركت پارسا جت پرينتر به شما اين است كه از جوهر هاي آبي استفاده كنيد.

يكي از قطعات مصرفي دستگاههاي جت پرينتر، هد آن است. از اين بخش بايستي به خوبي محافظت گردد. لازم به ذكر است كه در صورتيكه از هد دستگاه جت پرينتر به خوبي مراقبت كنيد، طول عمر آن افزايش يافته و كارايي آن بهبود مي يابد.

اهميت هد دستگاه جت پرينتر به اندازه اي است كه در صورتي كه با عدم كاركرد درست دستگاه جت پرينتر خود مواجه شديد؛ بايستي اين احتمال را بدهيد كه مشكل در هد آن باشد.

راه هاي مختلفي براي اينكه عمر دستگاه جت پرينتر شما افزايش يابد وجود دارد. يكي از اين روش‌ها جهت افزايش طول عمر هد دستگاه جت پرينتر، اين است كه در آن از جوهر هاي استاندارد و اورجينال استفاده كنيد.

نكته مهم ديگر جهت افزايش طول عمر هد دستگاه جت پرينتر آن است كه دستگاه را به هيچ عنوان براي يك مدت چند روزه بلا استفاده قرار ندهيد. حتي اگر نيازي به استفاده از دستگاه نداريد هم بايستي از آن استفاده كنيد تا هد دستگاه جت پرينتر خشك نشده و آسيب نبيند.

جت پرينتر كه خود يك لغت خارجي مي باشد و از دو كلمه جت و پرينتر به معناي چاپگري است كه با سرعت بالايي چاپ مي كند ساخته شده است.

جت پرينتر ها انواع مختلفي دارند از مهم ترين انواع آن ها مي توان به نوع صنعتي آن ها توجه كرد، امروزه هر كالايي را كه مي خريد حتما به نوشته هاي تاريخ توليد و انقضاي آن ها توجه كرده ايد اين نوشته ها توسط جت پرينتر هاي صنعتي چاپ شده است.

كه بنا به اين كه چه نوع وسيله اي را مي خواهيد ليبل زني كنيد از انواع مختلف آن استفاده مي كنيد.

در جت پرينتر ها بر اساس پاشش غير تماسي جوهر به ويژه به صورت ذراتي كه باردار شده اند و همانطور چسبيدن ذرات جوهر بر روي محصولات به گونه اي كه نوشته چاپ شده در برابر هرگونه آسيب ها نظير رطوبت و استحكاك مقاوم شده باشد و به سادگي و راحتي از روي محصول جدا نشود، همين سيستم پاششي غير تماسي موجب شده است كه سرعت چاپ در اين گونه چاپگر ها بيشتر بشود به ويژه در چاپگر صنعتي كه سرعت بسيار بالاتر است.

 





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: